Zwroty i wymiany

 

Nasza firma prowadzi wymiany i przyjmuje zwroty.

Konsument ma możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru (w stanie nieużywanym ze wszystkimi metkami, opakowaniem i paragonem lub fakturą) w ciagu 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

 

Wymiana


W przypadku wymiany towaru, należy złożyć zamówienie na towar, który ma zostać wysłany na wymianę.

Wpisując w komentarzu: Wymiana towaru z zamówienia nr ... (nalezy podać numer pierwszego zamówienia) 

 

Zapakowane produkty należy odesłać na adres:

FUTURUM Świderska 7, 05-400 Otwock 

 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wyłanych za pobraniem oraz do paczkomatów. 

 

Jeżeli wartość zamówienia wymiennego przekracza wartość odesłanych produktów Biuro Obsługi Klienta poinformuje o wysokości dopłaty.

 

Towar, którego wymiana nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.

 

 

Zwroty

 

Zapakowane towary należy odesłać na adres:

FUTURUM, Świderska 7, 05-400 Otwock

 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wyłanych za pobraniem oraz do paczkomatów.

 

Pieniądze za zwrócony towar przelewane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.

 

Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

sklep@missebo.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel